بنر ایرانی پارسی

اطلاعیه ۱ در خصوص بنر ایرانی
چند صباحی ست که محصولی ایرانی با نام های مختلف من جمله بنر ایرانی ، بنر پارچه ایی، بنر برزنتی، شبه بنر و دیگر نام های مشابه در بازار پدید آمده است . با توجه به درخواست های شما مشتریان گرامی برای اضافه نمودن این محصول به سبد فروش شرکت ، تیم تحقیق خورشید پارسیان اقدامات لازم را برای بررسی همه جانبه این محصول و امکان تولید آن آغاز نمود.از همین رو پس از ۳ ماه تلاش و بررسی این تیم و با حضور و بازدید کارخانه های مختلف تولید این نوع بنر با روش کوتینگ به این نتیجه رسیدیم که اقدام به تولید این کالا با بهترین کیفیت و پیشرفته ترین ماشین آلات موجود در ایران نماییم .
لازم به ذکر است کارخانه های دیگری که در حال حاضر تولید این محصول مشابه را انجام میدهند هیچگونه سررشته و شناختی از تولید این محصول و ذائقه چاپخانه داران بنر ایران نداشته و به دلیل شرایط بازار هر جنس بی کیفیتی و مضر برای دستگاه چاپ و چاپچی را به فروش رسانده اند.
خورشید پارسیان با تجربه چندین ساله در امر تولید و واردات بنر چینی اقدام به تولید محصولی بی نظیر در نوع خود در ایران عزیز نموده است . پی وی سی و مواد شیمیایی به کار رفته در این محصول با فرمول خاص این شرکت تولید شده است که بیشترین براقیت و درخشش در زمان چاپ را به مشتری ارائه می نماید، همین طور پارچه مورد استفاده سنگین ترین و متراکم ترین در نوع خود بوده که کیفیتی بی نظیر برای محصولات این مجموعه را به ارمغان آورده است. این درحالی است که مابقی محصولات مشابه در بازار در محیطی بسیار ابتدایی و آلوده تولید می شوند و مواد پی وی سی داخلی آن از نوع ارزانترین و بی کیفیت ترین نوع آن در در بازار میباشد..
اعتماد شما آغاز تعهد ماست

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *